Wednesday, February 20, 2013

Gold Coast Morib 14 Jan 2013

Waaahhhh...punya lama menyepi yo kini dong kembali dengan entry jalan2 dulu la. Dah lama pergi tapi nak jugak update supaya tak lupa. Hehe....better late than never rite?

Silalah bersetuju ;)

Alkisahnya, hari tu kat StreetDeal buat promo Morib Gold Coast 2D1N package hanya pada RM150. Muraaaaahhhhh sangat! Memang lar Morib je kot but apa salahnya nak lurus2 badan pi short distance getaway pon kan. And I'm glad I did grab that offer.

Memang berbaloi pon dengan harga serendah RM150, kitorang dapat skali main kat waterpark sampai kembang untuk 2 hari dan breakfast & dinner buffer for 2. Takyah susah2 nak kuar cari makanan. Buffet spread pon okay sangat. Aku dah bajet ala2 makanan Sri Malaysia je tapi Alhamdulillah ada lebih dari satu pilihan dan macam mini international buffet. Tema Jepon pon ada yo. Bukan semata nasi goreng dengan sosej hihi.

Yang tak favour sikit maybe offer tu valid on weekdays je. Sib baik date yang aku booked 14 Jan 2013 tu time busy tapi tak pack sangat. Boleh la cilok2 tak masuk opis. Hehe....

Kitorang sampai2 memang dah pack lunch siap2. Walaupon weekdays rupanya ramai gak orang sbb promo tu la. Tapi hotel ni agak bagus. Aku book 2 bilik dia allocate mmg bilik dekat2 mengadap. Ada hotel eventho kau book awal tapi suka hati derang tau letak merata. GCM ni aku tak bgtau pon nak bilik dekat2. Mmg by default dapat dedekat. Sbb aku sampai dulu maka aku la dapat pick view yang aku nak kan? Hehe....sorry Jo ;)

View bilik depan.
Cap anak dan bapak.
Jakuzi best.
Perasmian.
Waterpark best! View dari bilik kitorang.

Gambar kat fon ni tak banyak plek. Nanti rajin aku upload gambar lagi la. Insyaallah.....

2 comments:

mama leen said...

amboi yang....2014 dah ni... hehe.. bestnya dah pegi Gold coast... :)

Papa, Mama & Azra said...

Haha typo la lama sangat tak update sampai lalok kejap :P